Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

Aktualności

Przedsiębiorczy Poniedziałek już po raz 20!
22.09.2016

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego wraz z Klubem ASBIRO zapraszają na wrześniową 20 już edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku, której gościem będzie Pan Maciej Zwierzychowski. W murach Wyższej Szkoły Gospodarki, w dniu 26.09.2016 r. już po raz kolejny Członkowie bydgoskiego Klubu ASBiRO będą dzielić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w obrębie biznesu.

Prelegent:

Maciej Zwierzychowski

W kwietniu 2016 stanął za sterami toruńskiej spółki APATOR Control z ambitnym zadaniem poprawy wyników finansowych i wzmocnienia pozycji firmy na rynku. Autokrata-wizjoner, Inżynier z wykształcenia – menedżer z powołania.

Pan Maciej wykształcenie zdobywał na bydgoskim ATR (dzisiejsze UTP). I już od czasu studiów pracował zawodowo. Na początku w 199 5r. jako automatyk, potem asystent głównego energetyka, kierownik pionu utrzymania ruchu, specjalista konstruktor, projektant, programista, inżynier projektu oraz kierownik projektu. W 2003 roku założyć własną działalność w Polsce. (firma inżynieryjna działająca na terenie całej Europy oraz krajach pozaeuropejskich). W swojej karierze zawodowej prowadził również przez 3 lata spółkę zależną na terenie Rosji w Moskwie. W 2014 założyciel i współudziałowiec spółki córki dla angielskiej marki i producenta urządzeń energoelektronicznych przemienników częstotliwości Invertek Drives Polska. Od 2016 roku Prezes Zarządu w spółce Apator Control należącej do grupy giełdowej Apator S.A.

Pan Maciej Zwierzychowski opowie m.in. o tym:

  • jak piął się po szczeblach kariery zawodowej,
  • co wpłynęło na decyzję o założeniu własnej firmy,
  • jak prowadzić innowacyjną firmę z branży automatyki,
  • jak prowadzić międzynarodowy biznes.

Partnerami wydarzenia są: Wyższa Szkoła Gospodarki i Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego

Miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K, aula K1

Termin: 26.09.2016r., godz. 17:00


Więcej informacji dostępnych na: https://www.facebook.com/events/1837430336492713/permalink/1843105762591837/


MIĘDZYNARODOWY KONKURS NA WŁASNY POMYSŁ BIZNESU ONLINE
15.09.2016

Visual Meta GmbH, twórca serwisu ShopAlike.pl, daje Ci niepowtarzalną szansę, by Twoje marzenia stały się rzeczywistością.  Usiądź, spisz swoje pomysły, wybierz ten najlepszy, stwórz ciekawą i oryginalną prezentację, a następnie prześlij do nas do 31 grudnia 2016 roku! 

Na najlepszych czekają nagrody o łącznej wartości 15,000 euro. 

Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że wiele firm także zaczęło działać online, przenosząc do wirtulanego świata swoją ofertę. To dzięki Internetowi nasze życie staje się z dnia na dzień coraz prostsze, a świat i dystans między kontynentami kurczą się – czasami nawet przy pomocy jednego kliknięcia. Ale biznes online to także ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, ulepszanie istniejących i nadążanie za potrzebami coraz bardziej wymagających użytkowników. 

Jeżeli wirtualny świat nie ma przed Tobą tajemnic i z zapartym tchem śledzisz zmieniającą się wirtualną rzeczywistość, ten konkurs jest skierowany dla Ciebie! Wystarczy, że ciekawie zaprezentujesz nam swój innowacyjny pomysł. Na co najbardziej zwrócimy uwagę? Na wszystko, co wiąże się z nowymi technologiami: od wersji mobile po cloud computing

Visual Meta GmbH to twórca internetowej platformy zakupowej, która z powodzeniem działa w 18 krajach na świecie, w tym w Polsce od 2012 roku.  To prężnie rozwijająca się firma, zatrudniająca ponad 250 osób z całego świata i podbijająca swoim wirtualnym pomysłem kolejne kraje. Dzisiaj Visual Meta GmbH poraz kolejny daje szansę rozwoju oraz wspiera realizacje ich projektów.

Więcej informacji o konkursie na polskiej stronie projektu:

http://www.shopalike.pl/berlin-startup-calling-2016


Spotkanie z przedsiębiorczością – jak założyć i rozwinąć własną firmę
12.09.2016

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego 16 września 2016 r. po raz kolejny po przerwie wakacyjnej organizuje „Spotkanie z przedsiębiorczością – jak założyć i rozwinąć własną firmę”. Spotkanie kierowane jest do wszystkich osób planujących założyć własną firmę oraz prowadzących już swoją działalność i chcących ją dalej rozwijać. Podczas spotkania uczestnicy uzyskają od specjalistów wskazówki dotyczące zakładania i prowadzenia własnej firmy. Dowiedzą się również jak pozyskać fundusze na prowadzenie działalności oraz o prowadzeniu alternatywnych modeli działalności.

Agenda spotkania przedstawia się następująco:

10:00 Otwarcie

10:10 Prezentacje:

  • Prezentacja Harmonogramu konkursów RPO na 2016 rok wraz z przybliżeniem działań i poddziałań(Przedstawicielstwo Urzędu Marszałkowskiego w Bydgoszczy),
  • Wsparcie proinnowacyjne (Pracodawcy Pomorza i Kujaw),
  • Fundusze na rozpoczęcie działalności gospodarczej i rozwój działalności gospodarczej z uwzględnieniem harmonogramów konkursów na III/IV kwartał 2016 (Oddział Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy),
  • Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy wspierające przedsiębiorczość (Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy),
  • Rejestracja działalności gospodarczej w CEIDG (Urząd Miasta Bydgoszczy, Referat Działalności Gospodarczej),
  • Skąd brać pomysł na biznes? (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Bydgoszczy),
  • Formy wspierania przedsiębiorczości oferowane przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy (Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy).

11:00 Konsultacje, pytania, dyskusje.

12:00 Zakończenie.

Po prezentacjach uczestnicy spotkania będą mogli zadawać pytania partnerom wydarzenia.

UWAGA ZMIANA MIEJSCA !!!

Spotkanie obędzie się dnia 16 września 2016 r. w godzinach od 10:00 do 12:00, w Urzędzie Miasta Bydgoszczy, przy ulicy Jezuickiej 2, w sali im. Łochowskiego na parterze budynku (po lewej stronie przy wejściu).

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

 


WARSZTAT Z KREOWANIA POMYSŁÓW NA BIZNES
21.08.2016


Od praktykanta do pracownika Nestlé
15.07.2016

Od praktykanta do pracownika Nestlé, czyli przepis na karierę u światowego producenta żywności

Szczypta ambicji, łyżka inteligencji, szklanka pracowitości i otwartości na zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych. Wszystko razem wymieszać aż do uzyskania jednolitej konsystencji. Odłożyć aż do wyrośnięcia. Oto prosty przepis jak z praktykanta stać się pracownikiem w wymarzonej firmie. Przedstawiamy historię praktykanta, który został firmie po 3-miesięcznych praktykach. Takich przypadków będzie jeszcze więcej – w Nestlé trwa właśnie 17. edycja praktyk letnich.

Tegoroczna edycja programu Letnich Praktyk w Nestlé ruszyła 1 lipca i potrwa do końca września. W tym roku do Nestlé Polska wpłynęło prawie 2 000 aplikacji młodych osób chętnych do odbycia 3-miesięcznych letnich praktyk. W sumie od 1999 do 2016 roku, na praktyki w Nestlé przyjętych zostało blisko 800 osób, a po praktykach zostało na dłużej w firmie prawie 50%. Jedną z nich jest Franciszek Strąkowski.


Oferty pracy

Pracownik Biura Obsługi Klienta

Oferta wygasa: 2016-11-01Firma P.W. Konspo sp. j. powstała w 1991 roku, jako spółka rodzinna.Od 2001 roku produkujemy stolarkę PCV. Dynamiczny rozwój firmy pozwolił na poszerzenie naszego asortymentu o ślusarkę aluminiową i rolety zewnętrzne. Aktualnie jesteśmy jednym z największych producentó...

Kierownik montażu stolarki PCV

Oferta wygasa: 2016-11-01Firma P.W. Konspo sp. j. powstała w 1991 roku, jako spółka rodzinna.Od 2001 roku produkujemy stolarkę PCV. Dynamiczny rozwój firmy pozwolił na poszerzenie naszego asortymentu o ślusarkę aluminiową i rolety zewnętrzne. Aktualnie jesteśmy jednym z największych producentó...

Grafik - praktykant

Oferta wygasa: 2016-12-31Studio fotografii i wideofilmowania przy ulicy Unii Lubelskiej 12A w Bydgoszczy „Grupa 5D” w związku z realizacją nowego projektu poszukuje osób na stanowisko:Praktykant/praktykantka – Grafik ...
OffertyTablica Korzyścituba wsg bydgoszczKursy i SzkoleniaPrzedszkolePTEE-marketingOchrona pacjentaAUTOCADAUTODESKklientBaf kursbaf masterStudiujesz Zyskujesz

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

KONTAKT

Biuro Karier Bud. C, pok. C7
ul. Garbary 2, 85-229 Bydgoszcz
tel.  509 -225 -167
e-mail: biurokarier@byd.pl