Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

Aktualności

BYDGOSZCZ SZUKA TALENTÓW
04.10.2016


ATOS - DRZWI OTWARTE 21.10.2016
04.10.2016


Przedsiębiorczy Poniedziałek już po raz 20!
22.09.2016

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego wraz z Klubem ASBIRO zapraszają na wrześniową 20 już edycję Przedsiębiorczego Poniedziałku, której gościem będzie Pan Maciej Zwierzychowski. W murach Wyższej Szkoły Gospodarki, w dniu 26.09.2016 r. już po raz kolejny Członkowie bydgoskiego Klubu ASBiRO będą dzielić się doświadczeniami i dobrymi praktykami w obrębie biznesu.

Prelegent:

Maciej Zwierzychowski

W kwietniu 2016 stanął za sterami toruńskiej spółki APATOR Control z ambitnym zadaniem poprawy wyników finansowych i wzmocnienia pozycji firmy na rynku. Autokrata-wizjoner, Inżynier z wykształcenia – menedżer z powołania.

Pan Maciej wykształcenie zdobywał na bydgoskim ATR (dzisiejsze UTP). I już od czasu studiów pracował zawodowo. Na początku w 199 5r. jako automatyk, potem asystent głównego energetyka, kierownik pionu utrzymania ruchu, specjalista konstruktor, projektant, programista, inżynier projektu oraz kierownik projektu. W 2003 roku założyć własną działalność w Polsce. (firma inżynieryjna działająca na terenie całej Europy oraz krajach pozaeuropejskich). W swojej karierze zawodowej prowadził również przez 3 lata spółkę zależną na terenie Rosji w Moskwie. W 2014 założyciel i współudziałowiec spółki córki dla angielskiej marki i producenta urządzeń energoelektronicznych przemienników częstotliwości Invertek Drives Polska. Od 2016 roku Prezes Zarządu w spółce Apator Control należącej do grupy giełdowej Apator S.A.

Pan Maciej Zwierzychowski opowie m.in. o tym:

  • jak piął się po szczeblach kariery zawodowej,
  • co wpłynęło na decyzję o założeniu własnej firmy,
  • jak prowadzić innowacyjną firmę z branży automatyki,
  • jak prowadzić międzynarodowy biznes.

Partnerami wydarzenia są: Wyższa Szkoła Gospodarki i Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego

Miejsce: Wyższa Szkoła Gospodarki, bud. K, aula K1

Termin: 26.09.2016r., godz. 17:00


Więcej informacji dostępnych na: https://www.facebook.com/events/1837430336492713/permalink/1843105762591837/


MIĘDZYNARODOWY KONKURS NA WŁASNY POMYSŁ BIZNESU ONLINE
15.09.2016

Visual Meta GmbH, twórca serwisu ShopAlike.pl, daje Ci niepowtarzalną szansę, by Twoje marzenia stały się rzeczywistością.  Usiądź, spisz swoje pomysły, wybierz ten najlepszy, stwórz ciekawą i oryginalną prezentację, a następnie prześlij do nas do 31 grudnia 2016 roku! 

Na najlepszych czekają nagrody o łącznej wartości 15,000 euro. 

Powszechny dostęp do Internetu sprawił, że wiele firm także zaczęło działać online, przenosząc do wirtulanego świata swoją ofertę. To dzięki Internetowi nasze życie staje się z dnia na dzień coraz prostsze, a świat i dystans między kontynentami kurczą się – czasami nawet przy pomocy jednego kliknięcia. Ale biznes online to także ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań, ulepszanie istniejących i nadążanie za potrzebami coraz bardziej wymagających użytkowników. 

Jeżeli wirtualny świat nie ma przed Tobą tajemnic i z zapartym tchem śledzisz zmieniającą się wirtualną rzeczywistość, ten konkurs jest skierowany dla Ciebie! Wystarczy, że ciekawie zaprezentujesz nam swój innowacyjny pomysł. Na co najbardziej zwrócimy uwagę? Na wszystko, co wiąże się z nowymi technologiami: od wersji mobile po cloud computing

Visual Meta GmbH to twórca internetowej platformy zakupowej, która z powodzeniem działa w 18 krajach na świecie, w tym w Polsce od 2012 roku.  To prężnie rozwijająca się firma, zatrudniająca ponad 250 osób z całego świata i podbijająca swoim wirtualnym pomysłem kolejne kraje. Dzisiaj Visual Meta GmbH poraz kolejny daje szansę rozwoju oraz wspiera realizacje ich projektów.

Więcej informacji o konkursie na polskiej stronie projektu:

http://www.shopalike.pl/berlin-startup-calling-2016


Spotkanie z przedsiębiorczością – jak założyć i rozwinąć własną firmę
12.09.2016

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego 16 września 2016 r. po raz kolejny po przerwie wakacyjnej organizuje „Spotkanie z przedsiębiorczością – jak założyć i rozwinąć własną firmę”. Spotkanie kierowane jest do wszystkich osób planujących założyć własną firmę oraz prowadzących już swoją działalność i chcących ją dalej rozwijać. Podczas spotkania uczestnicy uzyskają od specjalistów wskazówki dotyczące zakładania i prowadzenia własnej firmy. Dowiedzą się również jak pozyskać fundusze na prowadzenie działalności oraz o prowadzeniu alternatywnych modeli działalności.

Agenda spotkania przedstawia się następująco:

10:00 Otwarcie

10:10 Prezentacje:

  • Prezentacja Harmonogramu konkursów RPO na 2016 rok wraz z przybliżeniem działań i poddziałań(Przedstawicielstwo Urzędu Marszałkowskiego w Bydgoszczy),
  • Wsparcie proinnowacyjne (Pracodawcy Pomorza i Kujaw),
  • Fundusze na rozpoczęcie działalności gospodarczej i rozwój działalności gospodarczej z uwzględnieniem harmonogramów konkursów na III/IV kwartał 2016 (Oddział Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy),
  • Działania Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy wspierające przedsiębiorczość (Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy),
  • Rejestracja działalności gospodarczej w CEIDG (Urząd Miasta Bydgoszczy, Referat Działalności Gospodarczej),
  • Skąd brać pomysł na biznes? (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Bydgoszczy),
  • Formy wspierania przedsiębiorczości oferowane przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy (Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy).

11:00 Konsultacje, pytania, dyskusje.

12:00 Zakończenie.

Po prezentacjach uczestnicy spotkania będą mogli zadawać pytania partnerom wydarzenia.

UWAGA ZMIANA MIEJSCA !!!

Spotkanie obędzie się dnia 16 września 2016 r. w godzinach od 10:00 do 12:00, w Urzędzie Miasta Bydgoszczy, przy ulicy Jezuickiej 2, w sali im. Łochowskiego na parterze budynku (po lewej stronie przy wejściu).

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

W celu rezerwacji miejsca uprzejmie prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego.

 


Oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży internetowej na rynku niemieckim

Oferta wygasa: 2018-09-20Porozumiewasz się po niemiecku tak samo dobrze, jak po polsku, a może nawet lepiej?Jesteś osobą, która czerpie przyjemność i energię z kontaktu z ludźmi?Nie boisz się złapać za słuchawkę i wykonać telefon? Edytowanie tekstu i tłumaczenie nie jest dla Ciebie czarną magią?...

Osoba sprzątająca

Oferta wygasa: 2018-08-31 Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. S.K. – Agencja zatrudnienia (nr cert.13953) – będąca częścią Grupy Kapitałowej Impel dla swojego Klienta –firmy zajmującej się usługami porządkowo-czystościowymi poszukuje osoby sprzątającej w Bydgoszczy.Lokalizacja: Osiedle Leśn...

PRAKTYKANT W DZIALE ROZWOJU PRODUKTÓW

Oferta wygasa: 2018-09-02BKT Elektronik Sp. z o.o. jest wiodącym europejskim producentem i dostawcą komponentów do budowy sieci teleinformatycznych oferującym również usługi produkcyjne w zakresie konfekcji złączy i wiązek kablowych, montażu szaf sterowniczych oraz montażu podzespołów dla prz...
OffertyTablica Korzyścituba wsg bydgoszczKursy i SzkoleniaPrzedszkolePTEE-marketingOchrona pacjentaAUTOCADAUTODESKBaf kursbaf masterStudiujesz Zyskujesz

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

PROJEKT ABK

Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy

Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 1 stycznia 2018 r. rozpoczęliśmy realizacje projektu pn. „Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy”.

W ramach projektu zrealizowane zostaną zadania mające na celu wzmocnienie struktury Akademickiego Biura Karier oraz zwiększenie liczby i dostępności usług, które ABK oferuje studentom. Założenia projektu pozwolą m.in. na: sfinansowanie udziału pracowników ABK w szkoleniach kompetencyjnych, zatrudnienie nowego pracownika ABK oraz zakup narzędzia do diagnozy kompetencji studentów. Ponadto, studenci Wyższej Szkoły  Gospodarki w Bydgoszczy skorzystać mogli będą z takich form wsparcia jak: diagnoza kompetencji, poradnictwo zawodowe, coaching, mentoring oraz monitoring karier zawodowych.

Przedsięwzięcie jest dofinansowane w ramach Programu Akademickie Biura Karier, Konkurs nr POWR.03.01.00-IP.08-00-ABK/17 na projekty dotyczące wspierania świadczenia wysokiej jakości usług przez Akademickie Biura Karier wspomagające studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś. Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

Szczegółowych informacji dot. Projektu udziela Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, 
e-mail: biurokarier@byd.pl, tel.: (052) 567-07-20.

Termin realizacji: 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

Całkowita wartość projektu:  356 973,50 zł

Wysokość dofinansowania: 323 429,37 zł