Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

AKADEMIA PLANOWANIA KARIERY 21.02-24.02.2017

HARMONOGRAM:

CASHFLOW - WCZESNE ZWYCIĘSTWO W TWOJEJ FINANSOWEJ GRZE

Data: 21.02.2017 (wtorek)

Godz.: 17:00 – 19:00

Miejsce: WSG, bud. G, sala 108

Zapisy: biurokarier@byd.pl

Prowadzący: Krzysztof Skrzypek - prywatny przedsiębiorca, lider Klubu Cashflow, szkoleniowiec. Posiada certyfikaty szwajcarskiego systemu treningowego Structogram, który pozwala na pełne odkrycie i wykorzystanie własnego potencjału w biznesie oraz relacjach z innymi ludźmi. Zajmuje się budowaniem zespołów organizacyjnych i sprzedażowych. Uczestniczył w warsztatach prowadzonych przez takich trenerów jak: T. Harv Eker, Mateusz Grzesiak, Ron Salvador, Robert Kiyosaki, Blair Singer, Les Brown oraz Marcus de Maria.

Jeżeli chcesz:

  • dowiedzieć się dlaczego bogaci stają się jeszcze bogatsi,
  • poznać strategie inwestycyjne ludzi bogatych,
  • zwiększyć swoją finansową samodyscyplinę
  • zdobyć umiejętność odróżniania dobrych doradców od niekompetentnych

Dowiesz się tego wszystkiego ucząc się jednocześnie jednej z najskuteczniejszych metod zdobywania wiedzy na temat pieniędzy a przy okazji tego wszystkiego dobra atmosfera gwarantowana :)

BUUSINESS MODEL CANVAS

Data: 21.02.2017 (wtorek)

Godz.:  12:00 – 14:00

Miejsce: WSG, bud. G, sala 203

Zapisy: aipbydgoszcz@inkubatory.pl

Business Model Canvas- narzędzie, które pomoże Ci zaplanować i zaprojektować model biznesowy Twojej firmy. Opiera się na 9 segmentach, których dokładne określenie pomoże Ci zaprojektować własny model biznesowy. Z tego narzędzia mogą korzystać zarówno, młode firmy, jak i duże, posiadające wysoką pozycję na rynku.

Justyna Ratajczak  - prawnik, trener, twórca AIP Bydgoszcz

PRAKTYKI W ZUS

Data: 24.02.2017 (piątek)

Godz.: 13:00 – 14:30

Miejsce: WSG, bud. G, sala 108

Zapisy: praktyki.bydgoszcz@zus.pl

  • Przekazanie studentom ogólnej wiedzy na temat ZUS.
  • Przedstawienie możliwości odbywania praktyk w poszczególnych komórkach organizacyjnych Zakładu.
  • Przedstawienie proponowanego programu praktyk.
  • Zapoznanie z dokumentacją, która należy złożyć do ZUS w celu odbycia praktyk.
  • Przedstawienie możliwości ubiegania się o zatrudnienie w ZUS.

Pani Alina Szałkowska z Wydziału Organizacji i Analiz, , Pani Magdalena Kopacka –Naczelnik Wydziału Spraw Pracowniczych oraz Agnieszka Drobińska z Wydziału Spraw Pracowniczych

SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ – JAK ZAŁOŻYĆ I ROZWINĄĆ WŁASNĄ FIRMĘ

Data: 24.02.2017 (piątek)

Godz.:    10:00 – 12:30

Miejsce: WSG, bud. G, sala 108

Zapisy: prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego

Liczba miejsc ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego zaprasza na „SPOTKANIE Z PRZEDSIĘBIORCZOŚCIĄ – jak założyć i rozwinąć własną firmę”. Wydarzenie odbędzie się w ramach AKADEMII PLANOWANIA KARIERY organizowanej przez Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki. BARR jest partnerem tegorocznej Akademii Planowania Kariery. Podczas spotkania uczestnicy uzyskają od specjalistów wskazówki dotyczące zakładania i prowadzenia własnej firmy. Dowiedzą się również jak pozyskać fundusze na prowadzenie działalności oraz o prowadzeniu alternatywnych modeli działalności.

Plan wystąpień:

  • Cele i zadania Głównego Punktu Informacyjnego w Bydgoszczy. Harmonogramu konkursów RPO na 2017 rok wraz z przybliżeniem działań i poddziałań (Przedstawicielstwo Urzędu Marszałkowskiego w Bydgoszczy),
  • Wsparcie proinnowacyjne (Pracodawcy Pomorza i Kujaw),
  • Fundusze na rozpoczęcie działalności gospodarczej i rozwój działalności gospodarczej z uwzględnieniem harmonogramów konkursów na I kwartał 2017 (Oddział Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego w Bydgoszczy),
  • przedsiębiorczość (Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy),
  • Rejestracja działalności gospodarczej w CEIDG (Urząd Miasta Bydgoszczy, Referat Działalności Gospodarczej),
  • Firma bez ZUS z AIP! (Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Bydgoszczy),
  • Formy wspierania przedsiębiorczości oferowane przez Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy (Kujawsko-Pomorski Fundusz Pożyczkowy),
  • Pożyczki dla przedsiębiorców oraz „Pierwszy biznes – Wsparcie w starcie II” (Polska Fundacja Przedsiębiorczości).

 

Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny. Z racji na ograniczoną liczbę miejsc obowiązują zapisy, których dokonać należy poprzez wysłanie zgłoszenia na wskazane adresy e-mail.

Zapraszamy!

 

 

Oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży internetowej na rynku niemieckim

Oferta wygasa: 2018-09-20Porozumiewasz się po niemiecku tak samo dobrze, jak po polsku, a może nawet lepiej?Jesteś osobą, która czerpie przyjemność i energię z kontaktu z ludźmi?Nie boisz się złapać za słuchawkę i wykonać telefon? Edytowanie tekstu i tłumaczenie nie jest dla Ciebie czarną magią?...

Osoba sprzątająca

Oferta wygasa: 2018-08-31 Sanpro Consulting BPO Sp. z o.o. S.K. – Agencja zatrudnienia (nr cert.13953) – będąca częścią Grupy Kapitałowej Impel dla swojego Klienta –firmy zajmującej się usługami porządkowo-czystościowymi poszukuje osoby sprzątającej w Bydgoszczy.Lokalizacja: Osiedle Leśn...

PRAKTYKANT W DZIALE ROZWOJU PRODUKTÓW

Oferta wygasa: 2018-09-02BKT Elektronik Sp. z o.o. jest wiodącym europejskim producentem i dostawcą komponentów do budowy sieci teleinformatycznych oferującym również usługi produkcyjne w zakresie konfekcji złączy i wiązek kablowych, montażu szaf sterowniczych oraz montażu podzespołów dla prz...
OffertyTablica Korzyścituba wsg bydgoszczKursy i SzkoleniaPrzedszkolePTEE-marketingOchrona pacjentaAUTOCADAUTODESKBaf kursbaf masterStudiujesz Zyskujesz

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

PROJEKT ABK

Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy

Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 1 stycznia 2018 r. rozpoczęliśmy realizacje projektu pn. „Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy”.

W ramach projektu zrealizowane zostaną zadania mające na celu wzmocnienie struktury Akademickiego Biura Karier oraz zwiększenie liczby i dostępności usług, które ABK oferuje studentom. Założenia projektu pozwolą m.in. na: sfinansowanie udziału pracowników ABK w szkoleniach kompetencyjnych, zatrudnienie nowego pracownika ABK oraz zakup narzędzia do diagnozy kompetencji studentów. Ponadto, studenci Wyższej Szkoły  Gospodarki w Bydgoszczy skorzystać mogli będą z takich form wsparcia jak: diagnoza kompetencji, poradnictwo zawodowe, coaching, mentoring oraz monitoring karier zawodowych.

Przedsięwzięcie jest dofinansowane w ramach Programu Akademickie Biura Karier, Konkurs nr POWR.03.01.00-IP.08-00-ABK/17 na projekty dotyczące wspierania świadczenia wysokiej jakości usług przez Akademickie Biura Karier wspomagające studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś. Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

Szczegółowych informacji dot. Projektu udziela Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, 
e-mail: biurokarier@byd.pl, tel.: (052) 567-07-20.

Termin realizacji: 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

Całkowita wartość projektu:  356 973,50 zł

Wysokość dofinansowania: 323 429,37 zł