Dla pracowników

Strefa dla studentów i absolwentów
OfertyZaloguj sięZałóż konto

Dla pracodawców

Strefa dla pracodawców
Zaloguj sięZałóż konto

Zrób karierę w ONZ

W tym roku pojawiła się nowa formuła przeprowadzenia egzaminu dla wybranych obszarów (job networks). W dwóch obszarach (MAGNET, INFONET) egzamin w dotychczasowej (pisemnej) formule odbędzie się w dniu 14 grudnia 2017 r. w różnych ośrodkach na całym świecie. W przypadku obszaru POLNET egzamin w nowej formule online przewidziano na październik 2017 r. Zainteresowane osoby proszone są o śledzenie portalu UN Careers, gdzie zostanie podany dokładny termin egzaminu online.

 

Informacje dot. egzaminu, w tym procedury zgłaszania się oraz jego przebiegu dostępne są na stronie internetowej UN Careers w zakładce Young Professionals Programme (YPP). 

Kto może przystąpić do egzaminu?

Do egzaminu mogą przystąpić osoby urodzone po 1 stycznia 1985 r. i które nie ukończyły 32 roku życia, posiadające obywatelstwo kraju uczestniczącego w programie, z płynną znajomością jęz. angielskiego lub francuskiego i mające dyplom (przynajmniej licencjata lub równoważny) z dziedziny właściwej dla wybranej job network. Doświadczenie zawodowe w zasadzie nie jest wymagane, może jednak stanowić dodatkowe kryterium w przypadku, gdy na jeden obszar przypada więcej niż 40 aplikacji.  

W tym roku egzamin zostanie przeprowadzony w 3 obszarach:

Egzamin online

  • Pokój, sprawy polityczne, humanitarne (POLNET – Political, Peace and Humanitarian): sprawy cywilne, sprawy wyborcze, prawa człowieka, sprawy humanitarne, sprawy polityczne, rządy prawa, instytucje bezpieczeństwa.

Termin zgłoszeń: 23 czerwca – 22 sierpnia 2017 r. (do końca dnia czasu nowojorskiego)

Egzamin pisemny w centrum egzaminacyjnym zatwierdzonym przez SG ONZ

  • Zarządzanie i administracja (MAGNET - Management and Administration): administracja, audyt, etyka, finanse, zarządzanie zasobami ludzkimi, kontrola i ewaluacja, dochodzenia, zarządzanie inwestycjami, zarządzanie i analiza, ombudsman, zamówienia publiczne.

Termin zgłoszeń:  23 czerwca – 22 sierpnia 2017 r. (do końca dnia czasu nowojorskiego)

  • Informacja publiczna i zarządzanie konferencjami (INFONET - Public Information and Conference Management): usługi konferencyjne, dokumentacja i zarządzanie informacją, języki (np. produkcja radiowa z różnych językach), protokół, informacja publiczna.

Termin zgłoszeń:  23 czerwca – 22 sierpnia 2017 r. (do końca dnia czasu nowojorskiego)

Uwaga!
Organizatorem egzaminu i podmiotem odpowiedzialnym za całość procesu rekrutacji, jak również za ewentualne zmiany wszelkich terminów oraz inne modyfikacje jest ONZ. Dlatego zachęcamy do odwiedzania i sprawdzania informacji na stronie internetowej YPP. 

Zobacz film o przygotowaniach do egzaminu YPP oraz informację o YPP na stronie MSZ.

Zachęcamy do składania zgłoszeń i życzymy powodzenia!

Oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży internetowej na rynku niemieckim

Oferta wygasa: 2018-10-13Porozumiewasz się po niemiecku tak samo dobrze, jak po polsku, a może nawet lepiej?Jesteś osobą, która czerpie przyjemność i energię z kontaktu z ludźmi?Nie boisz się złapać za słuchawkę i wykonać telefon? Edytowanie tekstu i tłumaczenie nie jest dla Ciebie czarną magią?...

Serwisant Sprzętu - nr ref. 9853

Oferta wygasa: 2018-10-02Opis pracodawcy:Klient Banku Danych o Inżynierach - firma Transactor Security Sp. z o.o. specjalizuje się w dostawach sprzętu szeroko pojętego bezpieczeństwa. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy specjalistów w zakresie elektroniki i mechaniki.Zainteresowanych prosimy o aplikowani...

Lider

Oferta wygasa: 2018-10-10Jesteśmy nowoczesną firmą o profilu technologicznym, działającą na całym świecie. Posiadamy niezwykle rozwiniętą sieć dystrybucji produktów: oddział w USA oraz partnerów i dystrybutorów w ponad 60 krajach. Nieustannie tworząc i stosując w naszych produktach innowac...
OffertyTablica Korzyścituba wsg bydgoszczKursy i SzkoleniaPrzedszkolePTEE-marketingOchrona pacjentaAUTOCADAUTODESKBaf kursbaf masterStudiujesz Zyskujesz

O NAS

Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.

PROJEKT ABK

Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy

Mamy przyjemność poinformować, że w dniu 1 stycznia 2018 r. rozpoczęliśmy realizacje projektu pn. „Rozwój Akademickiego Biura Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy”.

W ramach projektu zrealizowane zostaną zadania mające na celu wzmocnienie struktury Akademickiego Biura Karier oraz zwiększenie liczby i dostępności usług, które ABK oferuje studentom. Założenia projektu pozwolą m.in. na: sfinansowanie udziału pracowników ABK w szkoleniach kompetencyjnych, zatrudnienie nowego pracownika ABK oraz zakup narzędzia do diagnozy kompetencji studentów. Ponadto, studenci Wyższej Szkoły  Gospodarki w Bydgoszczy skorzystać mogli będą z takich form wsparcia jak: diagnoza kompetencji, poradnictwo zawodowe, coaching, mentoring oraz monitoring karier zawodowych.

Przedsięwzięcie jest dofinansowane w ramach Programu Akademickie Biura Karier, Konkurs nr POWR.03.01.00-IP.08-00-ABK/17 na projekty dotyczące wspierania świadczenia wysokiej jakości usług przez Akademickie Biura Karier wspomagające studentów w rozpoczęciu aktywności zawodowej na rynku pracy (Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś. Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym).

Szczegółowych informacji dot. Projektu udziela Akademickie Biuro Karier Wyższej Szkoły Gospodarki w Bydgoszczy, 
e-mail: biurokarier@byd.pl, tel.: (052) 567-07-20.

Termin realizacji: 01.01.2018 r. - 31.12.2019 r.

Całkowita wartość projektu:  356 973,50 zł

Wysokość dofinansowania: 323 429,37 zł