Stanowisko: | Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta |
Miejsce pracy: | Bydgoszcz / kujawsko-pomorskie |
Charakter pracy: | Stała |
Data dodania oferty | 2024-03-01 |
Oferta wygasa: | 2024-04-30 |
Adres kontaktowy: | pracuj@laczpol.pl |
Lider branży IT Firma ŁĄCZPOL, partner NOKIA poszukuje osób na stanowisko:
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Zakres obowiązków
· kontakt z klientem celem umówienia uruchomienia usługi szerokopasmowego dostępu do internetu światłowodowego
· telefoniczne wsparcie serwisów związanych z podłączeniem i aktywacją usług
· wykonywanie telefonów do klienta, celem weryfikacji poziomu jakości wykonywanych usług
· przyjmowanie i wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja danych
· dbałość o realizację najwyższych standardów jakościowych obsługi Klienta
· wykształcenie minimum średnie
· znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office
· swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych
· komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
Mile widziane
· doświadczenie obsłudze klienta
· podstawowa wiedza z dziedziny IT
· znajomość języka angielskiego
· stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/umowę zlecenie/B2B, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
· sprzęt/laptop do wykonywania zadań
· elastyczne godziny pracy
· dla studentów możliwość pracy na część etatu
· możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
· możliwość pracy zdalnej
· szkolenia
· pakiet opieki medycznej
Benefity
· spotkania integracyjne
· parking dla pracowników
· brak dress code’u
· kawa/herbata
Biuro Karier WSG zostało powołane, aby służyć młodym ludziom w wyborze drogi rozwoju zawodowego oraz promować postawy przedsiębiorcze. Pomagamy zdobyć wiedzę na temat sposobów poszukiwania pracy, i uczymy, jak być konkurencyjnym na rynku pracy. BK nie pobiera za swoje usługi żadnych opłat. Z naszych usług mogą korzystać wszyscy studenci i absolwenci WSG oraz innych uczelni wyższych, a także licealiści oraz pracodawcy.